Be My Superman
ABOUT STUFF CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
cinta yg tiada penghujung :')
heyyy and slmt malam . k now jam mnunjukn pukul 11.23 mlm and aku still belum bole tido . act ptot nye aku tga keje skang tp ad prkare yg mghlg aku prgi kerja coz pakcik aku meninggal semasa khutbah jumaat td , even bersedih dgn pmergian dea tp alhamdulillah dea pergi pd hari yg pnuh berkat iaitu hari jumaat , lgpun da lame sgt dea saked kesian dea kene tanggung saked lame-II .

kayyy aku sangat rindu kan dea . aku rindu na ckp dgn dea , rindu na tgk dea senyum kt aku , na dengar suare dea , na dengar ketawe annoying dea to  semue pasal dea aku rindu T_____T egat lg mase first time aku jumpe dpn-II dgn dea , mase to aku baru masuk keje kod , lalu sbelh dea aku just senyum je la , to je yg mampu harhar :') ta lame lps to dea dtg kt tempt aku mase aku nga keje , memule dea soh aku g tmpt dea tp aku bengang gile kod last-II dea dtg tmpt aku . na tau dea ckp ape ?? dea mintak no aku . hahahha happy sgt tp time to aku jual mahal gile konon tana bg. ye ar dea to hensem aku ni sape la kan . then aku ckp kat dea ta bole la nti ade org mara . mean aku ckp cmuh sbenanye takod gf dea mara bkn bf aku . lgpun aku nga single time to , ehhh yeke lupe -..-'lpasto aku bkn men mnyesal lg ta bg no kat dea huaa T_____T aku dgn ta malu nye mintak no dea kt membe dea . siot gile dea bole buad-II ta knl bile aku mcg dea . aku da fedup k ar ta knl tape aku ckp cmuh pasto dea ckp ehh knl lha saje na usik . k cikaiii

start uh ktorg rapat , dea slalu kacau aku time aku buad keje , nty tetibe je muncul kt blkg aku . ada sekali to aku nga betulkan tiub baju aku tetibe toleh blkg dea da tecongok pasto buad muke , ape lg kene ngajing laa aku . malu gile dgn dea errrr. aku penah rembat coklet dea haha selambe badak je . pasto arito tgn aku tesepit kt mesin , aku gtau dea , dea trus dtg tmpt aku dgn muke risau dea . pdhl siked je aku kene , k aku da start nangis :'/ ada sekali to kitorang tgh bebual tetibe ad sorg abg ni yg aku pggil dea abg botak , dea ckp lha bgus kwn dgn F ni , dea baik . fara jgn sakitkan hati F ni dea nasihat lha mcm aku ni cple dgn si F ni . yg dea da mlu-II aku just gelak kan je la padahal aku da malu gak mase to . then ada to aku lalu tmpt dea pasto dea pggil aku . ingatkan na ckp ape rupenye na bg buah jambu , dea na suapkn tp aku mlu aku just amek pkai tgn je , pasto membe dea nmpk teros mnjerit pewittt romantikk siap bahak-II .pasto dea bg mcg dea ckp abg na cuapkan tana hihi malu lha ><

ta lme to dea brubh . knpe tibe-II ? dea da ta msg or tegur aku and dea ckp dgn mbe aku yg aku ni sombg . aku trus msg dea , aku ckp lha sape yg smbg skang pasto dea ckp smbg sbb ta knl . ya Allah tekilan nye aku , and dea da rapat dgn membe aku. aku ta nafikan aku jeles bile mbe aku crite yg dea gurau dgn F ,pggl papa mama pehh tuhan je yg tau perasaan aku cmne tp aku just buad muke selambe muke mcm org tade perasaan . aku tana dorg perasan yg aku suke F , bia lha aku simpan and bia lha aku sorg yg saked hati :') baru-II ni aku perasan yg dea da remove aku . lg lha teguris hati aku ni and dea ckp dgn membe aku yg aku ni gedik . knpe dr awal dea ta ckp dgn aku sndri , knpe baru skrg . sbb aku da rpt dgn apek sbb aku slalu lambai apek dea na ckp aku gedik . kau ta sedar ke wehh aku lambai apek to sbb na hilangkan rase cemburu aku bile kau dgn membe aku, tolang lha paham :'(

aku rindu kau wehh and kalau bole aku na bgtau kau yg aku suke kau tp aku tau kau takan trime aku . aku tawu to . cume permintaan aku cume na kau kmbli mcm dulu seblum aku kluar dr kilang to dan takan jumpe dgn kau buad slamenye . aku just na tengok kau senyum kt aku to je . im sorry cos i love you
2 katahati
Blogger momoxlova said...

Sedih siak . Aduii . Sabar jela weh . Dah jodoh tak kemana . Semua ni kan terjadi tak diduga .

 
Blogger merahmerahelmo said...

aloloo kau jgn nangis plak

 

Post a Comment



Older Post | Newer Post